شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۲۶:۲۶

افزایش توان صادراتی نفت ایران
تعمیر اساسی بازوهای بارگیری اسکله شرقی خارک

باشگاه خبری فراساحل: توان صادراتی نفت خام ایران با پایان تعمیر اساسی ١٥ بازوی بارگیری در اسکله شرقی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک، افزایش می‌یابد. به گزارش ‌ باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت شانا، صادق دراویپور با اعلام این مطلب افزود: تعمیر اساسی بازوهای بارگیری برای عملکرد صحیح این بازوها و آماده به کار بودن آنها با صرف ٤٠ هزار و دویست نفر ساعت در مدت یک سال تمام شد. وی گفت: با استفاده از منابع داخلی در تعمیر تاسیسات و به دست نیروهای متخصص داخلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، تعمیر اساسی این بازوهای بارگیری در ٣ پهلوگاه اسکله شرقی انجام شد.

بازوی بارگیری شماره ٢ پهلوگاه ١١ اسکله غربی پیش‌تر تعمیر شد و این عملیات شامل مراحلی مانند پیاده‌سازی بازو و انتقال آن به کارگاه تعمیرات، تعویض اجزای بازو، سندبلاست، رنگ‌آمیزی و مونتاژ قطعات بود. آزمایش ایستایی همه قطعات این تجهیز نیز در فشار بالا با موفقیت انجام و منجر به صرفه جویی در حدود ٧٠ میلیارد ریال شد. بازوی بارگیری نفت یکی از  تجهیزات مهم صادرات نفت خام است که از یک سو به نفتکش و از سوی دیگر به اسکله برای انتقال نفت به مخزن کشتی متصل می‌‌شود.



  کد خبر : 191
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :